Slika

Zgodovina Skupine z dolgoletno tradicijo

Od tkanja cevi do gasilskega vozila za letališča

Albert Ziegler
Albert Ziegler

1891

Ustanovitelj firme je bil Albert Ziegler z 5 statvami, 8 delavci v proizvodnji in 2 komercialistoma. Program je obsegal proizvodnjo cevi in naprav za nego in popravilo cevi.

1894

Gasilske cevi ZIEGLER so bile odlično sprejete na svetovni razstavi v Antwerpnu.


Kurt Ziegler
Kurt Ziegler

1918

Vodstvo prevzame Kurt Ziegler.

1925

ZIEGLER predstavi prenosno črpalko na dnevu gasilcev v Wüttembegu.

1930

ZIEGLER razvije prvo električno napravo za ciščenje cevi.

1940

ZIEGLER kot prva firma v Nemciji na trg plasira omejevalec tlaka.

1951

Predstavitev tkalnice cevi ZIEGLER na modernih napravah za cevasto tkanje.

1952

Konstruirana in proizvedena je prva prenosna črpalka TS 8/8 z zračno hlajenim VW motorjem.


Günther Ziegler
Günther Ziegler

1953

Dipl.ing Günther Ziegler prevzame vodenje firme. Proizvodnja prvega gasilnega vozila ZIEGLER, malo gasilno vozilo 6 na Opel Blitz 1,75 t. Začetek proizvodnje gasilskih cevi ZIEGLER iz umetnih vlaken.

1954

Proizvodnja vozil za prevoz gasilske črpalke na različnih podvozjih (VW, Ford itd.) z TS 6/6 oziroma 8/8 kot tudi malih gasilnih vozil brez oziroma z vgradno črpalko ter razširitev programa gasilnih vozil z gasilnih vozilom 8.

1958

Uvedba prve avtomatske in patentirane ZIEGLER naprave za obešanje cevi.

1959

Proizvodnja gasilnega vozila 16, gasilnega vozila 16 z prikolico za prevoz črpalke in vgradnja prvega rezervoarja za vodo v gasilno vozilo cisterna 8 (TLF), kar je zaokrožilo program gasilnih vozil.

1961

Gasilno vozilo cisterna 16 je dopolnil paleto gasilnih vozil. Na sejmu »Roter Hahn« je bila predstavljena TS 8/8 z »Hydromat« krmarjenjem.

1962

Proizveden je bilo deset milijonski meter gasilske cevi ZIEGLER.

1963

Uvedba vozil za prevoz olja oziroma naftnih derivatov.

1964

Razširitev proizvodnega programa z vozili TroTLF 16, GW, RW in SW 2000.

1967

Patentiranje »Trokomat-a« ZIEGLER.

1969

Dobava prvega gasilskega vozila za letališča v Kopenhagen.

1970

ZIEGLER je proizvedel prvo lastno visokotlačno črpalko z zmogljivostjo do 50 barov.

1972

Na svetovno uveljavljenem sejmu »Interschutz« so predstavljene AZ rolete.

1975

Začetek proizvodnje zamenljivih zabojnikov (kontejnerjev), ki ima prihodnost.

1981

Patentiranje naprave za avtomatsko uravnavanje tlaka črpalke Tourmat D in naprave za avtomatski vklop pomožnega odgona ANS. ZIEGLER dobavi prvi top za penilo in vodo (monitorje).

1992

Serijska proizvodnja nadgradenj z moštveno posadko LN 2 DB 814-1124 z GFP-zunanjim ogrodjem in GFP-vrati. Dobavljeno je prvo na novo razvito gasilno vozilo za letališča FLF Z8.

1993

ZIEGLER predstavi različne sisteme nadgradenj.

1995

Prva nadgradnja za prevoz moštva iz umetne mase na podvozju MAN 8.153.

1997

ZIEGLER dobavi gasilno nadgradnjo z patentiranim sistemom »ALPAS (Aluminium Panel System)«.

1998

Poslovodni družabnik dipl.ing Günther Ziegler je preminil. Njegovo mesto prevzame dipl.ing. Uwe Henn, ki se upokoji leta 2001.


Dr. Rolf Schildknecht
Dr. Rolf Schildknecht

2001

Dr. Rolf Schilchnecht prevzame poslovodenje.

2002

Razširitev vodstva: poslovodenje prevzame tudi dipl.ing Roland Müller. Predelan koncept Z 8 je dobavljen letališcu Stuttgart v Nemčiji.

2003

50. obletnica proizvodnje gasilnih vozil: Knjiga »Ziegler - 50 let proizvodnje vozil za gasilce« ima še danes veliko bralcev.

2004

Pogodba za več kot 16 vozil Z 8 se zapiše v zgodovino firme.

2005

Na svetovno uveljavljenem sejmu »Interschutz 2005« so predstavljene številne novosti.

2006

V decembru se odpre slovenska podružnica Ziegler S d.o.o., katere vodstvo prevzame Janko Jelovšek.

2007

Začne se proizvodnja nove generacije Z 8.

Dipl. Ing. Roland Müller
Dipl. Ing. Roland Müller